سخن روز

از هر دری سخنی

سخن روز

از هر دری سخنی

AUDIBLES




Audibles یکی از امکانات جدید یاهو مسنجر ه که تقریبا یه چیزی تو مایه های شکلک های قبلیه با این تفاوت که بصورت مولتی مدیا در اومده یعنی هم یه تصویر داره هم یه متن صوتی و نوشتاری داره برای بیان بعضی مطالب و احساسات , همون کاری که شکلک ها انجام میدادن ولی یه کم با احساس تر .
برای استفاده از این امکان به تصاویر و توضیحات زیر توجه کنید:



همین طور که میبینید روی کلید MORE AUDIBLES توی پنجره PM کلیک میکنید



حالا موس رو روی قسمت SEE ALL ADIBLES میبرید و از پنجره باز شده یکی از گزینه های دلخواه رو کلیک میکنید



حالا کمی باید صبر کنید تا مورد انتخابی شما که شامل چهار شکله LOAD بشه



بعد از دیدن اشکال هر کدوم رو که دوست داشتید انتخاب میکنید . موس که روی شکل بره کلمه SEND ظاهر میشه که با کلیک کردن اون پیام ارسال میشه .


موفق باشید

چند آی دی


path  یاهو مسنجر ۶ بتا
اگه شما هم از اون دسته افرادی هستید که چند تا ID دارین و دوست دارین با بیش از یکی از اونا چت کنید path زیر رو دانلود کنید و کاملا از مسنجر خارج بشید حتی روی آیکن مسنجر توی TASKBAR کلیک راست کنید و EXIT رو کلیک کنید تا آیکن از نوار حذف بشه اونوقت روی path دوبار کلیک کنید و مسیر فایل ypager.exe رو بهش بدید و کلید start رو بزنید .
تموم شد حالا میتونید کانکت کنید و با هر چند تا ID که خواستید برید بالا فقط شیطونی نکنید 

  دانلود 

System Restore

شاید شما هم تا حالا براتون پیش اومده باشه که بهر علتی تنظیم ویندوز XP بهم ریخته و تلاش شما هم برای برگردوندن اون بحالت قبل به جایی نرسیده .
اگه اینطوره بقول مجری های لوس تلویزیون با ما همراه باشید و مسیر زیر رو  تعقیب کنید
Start / All Programs / Accessories / System Tools / System Restoreحالا توی پنجره ای که باز شده حالت پیش فرض رو پذیرفته و NEXT را کلیک کنید
یه پنجره باز میشه که سمت چپ اون یه تقویم می بینید که بعضی از اعدادش پر رنگ تره اینا تاریخ هایی هستند که ویندوز شمادر این تاریخها تغییرات داشته و ازش BACKUP وجود داره شما میتونید یکی از این تاریخها بسته به اینکه اون اشکال چه روزی بوجود اومده باشه رو کلیک میکنید در پنجره سمت راست تقویم لیستی از تغییراتی که در این تاریخ روی ویندوز شما بوجود اومده وجود داره که با کلیک کردن روی اون و زدن NEXT ویندوز بعد از ری استارت شدن دوباره به حالت قبل برمیگرده
اگه سوالی بود کامنت بزارید
موفق باشید